Relay Race

Two new classes are applied at 24h race, for people that were not ready to face the event, due to fatigue or due to cost. The new classes are based on relay race. How? Lets see:

  1. Club Cup. Three cars, three crews. Car A with crew A, does SS1 with time A’. Car B with crew B, does SS1 with time B’. Car C with crew C, does SS1 with time C’. At the end the total time of the team will be A’+B’+C’+penalties.
  2. Le Mans Cup. One car, three crews. Car A with crew A, does SS1 with time A’. Car A with crew B, does SS1 with time B’. Car A with crew C, does SS1 with time C’. At the end the total time of the team will be A’+B’+C’+penalties.

Those categories will be at Hobby level and each one of them will have a separate leader board and trophies. In Club Cup all the cars should be from one team, club, forum.
In Club Cup one of the cars could compete in Hobby category throughout the race.
Very soon entry forms and details will be published at www.24hrallyraidgreece.com, www.facebook.com/24hours4X4Greece. Contact e-mail master@ihnilatis4x4.gr.

Σκυταλοδρομίες…

Δύο νέες κατηγορίες για τον 24ωρο, με στόχο να γίνει ο αγώνας πιο προσιτός σε περισσότερους αγωνιζόμενους, που είτε φοβόντουσαν την κούραση, είτε δεν άντεχαν το κόστος των τόσων χιλιομέτρων…
Πώς λοιπόν μπορείς να… κάνεις έναν 24ωρο αποφεύγοντας κούραση και κόστος; Μα σε… σκυταλοδρομία!!! Η όλη ιδέα έχει να κάνει με ομάδες στις οποίες τις ειδικές του αγώνα θα κάνουν διαφορετικά πληρώματα ή/και αυτοκίνητα και στο τέλος θα βαθμολογούνται συνολικά με το άθροισμα των χρόνων τους. Ακούγεται περίπλοκο; Ας δούμε πώς μπορεί να υλοποιηθεί λοιπόν.

  1. Club Cup. Τρία αυτοκίνητα και τρία πληρώματα. Το αυτοκίνητο Α με το πλήρωμα Α κάνει την πρώτη ειδική και χρόνο ποινής Α’. Το αυτοκίνητο Β με το πλήρωμα Β κάνει τη δεύτερη ειδική και χρόνο ποινής Β’. Το αυτοκίνητο Γ με το πλήρωμα Γ κάνει την τρίτη ειδική και χρόνο ποινής Γ’. Στο τέλος ο συνολικός τους χρόνος  θα είναι Α’+Β’+Γ’+ ποινές.
  2. Le Mans Cup. Ένα αυτοκίνητο και τρία πληρώματα. Το αυτοκίνητο Α με το πλήρωμα Α κάνει την πρώτη ειδική και χρόνο ποινής Α’. Το αυτοκίνητο Α με το πλήρωμα Β κάνει τη δεύτερη ειδική και χρόνο ποινής Β’. Το αυτοκίνητο Α με το πλήρωμα Γ κάνει την τρίτη ειδική και χρόνο ποινής Γ’. Στο τέλος ο συνολικός τους χρόνος  θα είναι Α’+Β’+Γ’+ ποινές.

Οι δύο αυτές κατηγορίες θα είναι του επιπέδου της Ζ2 και θα έχουν ξεχωριστή κατάταξη η κάθε μία, πέρα από τις άλλες κατηγορίες και εκτός επάθλων. Στόχος της οργάνωσης είναι να δώσει μία πιο οικονομική, εναλλακτική λύση σε όσους θέλουν να συμμετάσχουν στον 24ωρο αλλά και να παρακινήσει συλλόγους και ομάδες να συμμετάσχουν ομαδικά σε αυτόν. Γι’ αυτό ονομάστηκε η κατηγορία (1) σαν Club Cup και πρέπει όλες οι συμμετοχές μίας ομάδας να προέρχονται από μία λέσχη/ομάδα/forum.
Σε κάθε περίπτωση ένα και μόνο ένα από τα αυτοκίνητα κάθε ομάδας στην κατηγορία Club Cup μπορεί να ακολουθεί όλον τον αγώνα στην κατηγορία Ζ2, δηλώνοντας σε ποια ειδική θα παίζει και με την ομάδα του. To παράβολο που θα πληρώσει, βέβαια, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα είναι το συνολικό του αγώνα και όχι της… σκυταλοδρομίας.
Το κέρδος των αγωνιζόμενων; Θα κάνουν τον αγώνα με σημαντικά μικρότερο κόστος! Αντί για 800 χιλιόμετρα ειδικών θα κάνει ο καθένας το πολύ 300 χιλιόμετρα, δηλαδή περίπου το 1/3, με αντίστοιχο κέρδος σε καύσιμα, λάστιχα, καταπόνηση του αυτοκινήτου. Αντίστοιχο κέρδος αναμένεται και στο κόστος του παράβολου συμμετοχής, αφού μάλλον θα διαμορφωθεί σε 300 ευρώ ανά ομάδα για το Club Cup και σε 200 ευρώ ανά ομάδα για το Le Mans Cup. Σε απλά νούμερα; Αποκτάς την εμπειρία του μεγαλύτερου αγώνα εκτός δρόμου στην Ελλάδα και την απόλαυση μίας ομαδικής συμμετοχής, με μόνο το 1/3 του συνολικού κόστους.
Σε λίγες μέρες θα ανεβούν οι σχετικές δηλώσεις συμμετοχής στο site της οργάνωσης, που τώρα μπορείτε να βρείτε και στο www.24hrallyraidgreece.com. Πληροφορίες μπορείτε να δείτε και στο facebook στη σελίδα www.facebook.com/24hours4X4Greece, ενώ για επικοινωνία με την οργάνωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το e-mail master@ihnilatis4x4.gr και το τηλέφωνο 210 6149119.